Individuální klienti

Naším cílem je zajistit ucelenou zdravotní péči všem klientům ve všech oborech medicíny s důrazem na respektování jejich individuálních potřeb. Přicházíme s revoluční nabídkou nadstandardních zdravotnických služeb se zaměřením na preventivní péči.

Ve spolupráci s řadou odborníků jsme připravili balíčky služeb – klientské karty, které odrážejí moderní trendy v oblasti preventivní péče. Cílem je nejen řešení komplexní preventivní péče v základních medicínských oborech, ale také prevence civilizačních onemocnění.

Tato nadstandardní zdravotní péče je poskytována v našich zdravotnických zařízeních v Praze a u vybraných smluvních partnerů na území České republiky. Benefitem pro naše klienty je  maximální komfort ve službách poskytovaných v příjemném prostředí, pod jednou střechou a s maximální úsporou času klienta díky garanci čekací doby.

Organizace péče

Veškerá péče je organizována prostřednictvím call centra 212 12 12 12, které je vám k dispozici 24 hodin denně, 365 dní v roce. Nemusíte myslet na termíny svých návštěv u lékaře, pracovníci call centra vás sami kontaktují a aktivně vám zorganizují preventivní prohlídky, naplánují očkování, pozvou vás na kontrolu, zajistí návaznost péče u dalších specialistů.

Po návštěvě lékaře jsou naši klienti kontaktováni call centrem, které ověřuje, zda byli spokojeni a vše proběhlo v pořádku. Současně vás informuje v co nejkratší době o výsledcích vyšetření.

Zakládáme si na maximální diskrétnosti a individuálním a lidském přístupu.

Disponujeme vlastními ambulancemi na Praze 1 a Praze 4. Kompletní nabídku našich lékařských odborní a představení našich lékařů najdete zde.

Nabídku služeb v dalších specializovaných oborech doplňuje síť smluvních pracovišť.

Více informací vám poskytne:

Hana Šrajerová, tel: +420 221 970 711, mobil: +420 606 743 564, e-mail