Aktuálně volné pozice

Junior IS podopora

Do našeho IT týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni.

Co bude vašim úkolem?

  • Podpora koncových uživatelů v informačním systému.
  • Správa a nastavení systému.
  • Vytváření a editace dokumentace postupů, nebo zákroků.
  • Řešení technických problémů přes nástroje vzdálené správy, případně e-mail a telefon.
  • Osobní komunikace s koncovými uživateli, správa požadavků v rámci Help Desk systému.
  • Emailová a telefonická komunikace s administrátory (L2 úroveň).
  • Občasné (2× až 5× do měsíce) výjezdy na provozovny po Praze, výjimečně po ČR

 

Jaké požadavky byste měl/a splňovat pro tuto roli?

  • SŠ vzdělání ideálně technického směru.
  • Základy práce s informačními systémy (CRM, zdravotnický SW výhodou).
  • Prozákaznický přístup, ochota a flexibilita.
  • Výhodou je zkušenost na pozici Help Desk Specialisty nebo podobné.

 

Pokud si z naší nabídky volných pozic nevyberete, dejte nám o sobě vědět. S rozvojem naší společnosti hledáme profesionály do našeho týmu každý den.