Náplň práce:
- podpora koncových uživatelů v rámci pobočky klienta
- správa HW (notebook, telefony, tablety, tiskárny...) a instalace SW
- vytváření a editace dokumentace postupů, nebo zákroků
- řešení technických problémů přes nástroje vzdálené správy, případně e-mail a telefon
- osobní komunikace s koncovými uživateli, správa požadavků v rámci Help Desk systému
- komunikace s dodavateli HW a SW
- emailová a telefonická komunikace s administrátory (L2 úroveň)
- občasné (2× až 5× do měsíce) výjezdy na provozovny po Praze, výjimečně po ČR
Požadujeme:
- zkušenost na pozici Help Desk Specialisty nebo podobné
- SŠ vzdělání ideálně technického směru
- orientaci v HW a SW (Windows)
- prozákaznický přístup, ochotu, samostatnost a flexibilitu
Výhodou bude, pokud budete mít:
- základní znalost sítí
Nabízíme:
- plný úvazek s pracovní smlouvou na dobu neurčitou
- příjemné pracovní prostředí na Praze 1, blízko stanice metra Národní třída
- pečlivé zaučení
- přátelský kolektiv
- nadstandardní lékařskou péči pro zaměstnance a rodinné příslušníky, včetně balíčku slev na poskytované služby
- 5 týdnů dovolené, 2 sick days
- zvýhodněné mobilní a datové tarify
- příspěvek na penzijní připojištění
- Multisport kartu
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis na email: jobs@teamprevent.cz.