Aktuálně volné pozice

Administrativní pracovník/ce zdravotního úseku (12hod/týdně)

Do našeho týmu rádi přivítáme novou kolegyni/nového kolegu.

Co vás čeká

  • zadávání dat do excelu
  • tvorba podkladů pro rozúčtování faktur
  • příprava dokumentů
  • práce s interním systémem

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • znalost práce na PC (především excel)
  • svědomitost, samostatnost, pečlivost, bystrost, proaktivita, orientace na detail, „zdravý selský rozum“
  • zájem o zdravotnictví a finance výhodou

 

Co vám můžeme nabídnout

  • zkrácený úvazek: 2 x 6hod (ideálně pondělí a středa)
  • pečlivé zaučeníPokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis na email: jobs@teamprevent.cz.
  • přátelský kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí na Praze 1
  • do budoucna možné rozšíření spolupráce/agendy

Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis na email: jobs@teamprevent.cz.

Pokud si z naší nabídky volných pozic nevyberete, dejte nám o sobě vědět. S rozvojem naší společnosti hledáme profesionály do našeho týmu každý den.