Co bude vašim úkolem?
- Podpora koncových uživatelů v informačním systému.
- Správa a nastavení systému.
- Vytváření a editace dokumentace postupů, nebo zákroků.
- Řešení technických problémů přes nástroje vzdálené správy, případně e-mail a telefon.
- Osobní komunikace s koncovými uživateli, správa požadavků v rámci Help Desk systému.
- Emailová a telefonická komunikace s administrátory (L2 úroveň).
- Občasné (2× až 5× do měsíce) výjezdy na provozovny po Praze, výjimečně po ČR
Jaké požadavky byste měl/a splňovat pro tuto roli?
- SŠ vzdělání ideálně technického směru.
- Základy práce s informačními systémy (CRM, zdravotnický SW výhodou).
- Prozákaznický přístup, ochota a flexibilita.
- Výhodou je zkušenost na pozici Help Desk Specialisty nebo podobné.