Náplň práce:
- samostatné provádění hygienických šetření na pracovištích klientů
- řešení nedostatků a závad v dokumentaci klienta, klientský servis
- zpracování zápisu ze šetření
- odběry vzorků z prostředí
- návrhy a doporučení na nápravná opatření zjištěných závad
- kontrolní činnost smluvních partnerů
- tvorba podkladů pro kategorizaci prací
- orientace v právních předpisech a sledování změn v právních předpisech v oblasti hygieny
- poradenství v oblasti ergonomie a hygieny práce, základní poradenská činnost v oblasti 1. pomoci
- administrativní činnost související s činností asistenta hygieny
- služební cesty v rámci ČR
Požadujeme:
- VOŠ/VŠ vzdělání - obor diplomovaný asistent hygienické služby nebo ochrana veřejného zdraví/veřejné zdravotnictví, nebo registrace v oboru
- velmi dobrou znalost MS Office (WORD, EXCEL), internetu
- znalost legislativy v oblasti hygieny
- zájem o další prohlubování znalosti v oboru
- schopnost řídit projektové úkoly a koordinovat práci v rámci týmu
- výborné organizační a vyjednávací schopnosti
- samostatnost, flexibilitu, příjemné vystupování, přístup orientovaný na klienta, velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
- řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič, služební cesty v rámci celé ČR
- zkušenosti v ergonomii vítány
- znalost anglického jazyka výhodou
Nabízíme:
- samostatnou, zajímavou a různorodou práci
- odborný a profesní růst
- možnost práce z domova
- automobil i k soukromým účelům
- nadstandardní lékařskou péči pro zaměstnance a rodinné příslušníky
- 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna
- Stravenky, zvýhodněné mobilní a datové tarify, Multisport kartu, příspěvek na penzijní připojištění a další zajímavé benefity
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Vás životopis na email: jobs@teamprevent.cz