Náplň práce:
- samostatné provádění hygienických šetření na pracovištích klientů
- řešení nedostatků a závad v dokumentaci klienta, klientský servis
- zpracování zápisu z šetření
- odběry vzorků z prostředí
- návrhy a doporučení na nápravná opatření zjištěných závad
- kontrolní činnost smluvních partnerů
- tvorba podkladů pro kategorizaci prací
- orientace v právních předpisech a sledování změn v právních předpisech v oblasti hygieny
- poradenství v oblasti ergonomie a hygieny práce, základní poradenská činnost v oblasti 1. pomoci
- administrativní činnost související s činností asistenta hygieny
- alužební cesty v rámci ČR
Požadujeme:
- VOŠ/VŠ vzdělání - obor diplomovaný asistent hygienické služby nebo ochrana veřejného zdraví/veřejné zdravotnictví, nebo registrace v oboru
- praxe na stejné pozici
- výborná znalost MS Office (WORD, EXCEL), Internet
- výborné organizační a vyjednávací schopnosti, obchodní a komunikační dovednosti
- přístup orientovaný na klienta
- znalost legislativy v oblasti hygieny
- zkušenosti v ergonomii vítány
- znalost AJ výhodou
- samostatnost, flexibilita, příjemné vystupování
- zájem o další prohlubování znalosti v oboru
- schopnost řídit projektové úkoly a koordinovat práci v rámci týmu
- velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
- řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
Nabízíme:
- dohodu o provedení práce
- samostatnou, zajímavou a různorodou práci
- možnost práce z domu
- možnost odborné realizace a profesního růstu
Nástup dle dohody, možný ihned.
Máte-li o tuto pozici zájem, kontaktujte, prosím, naše personální oddělení, e-mail: jobs@teamprevent.cz