Náplň práce:
- Zodpovědnost za zpracování smluvních dokumentů jednotlivých obchodních případů
- Komunikace s obchodními manažery, úzká spolupráce v rámci týmu
- Zajištění aktivní komunikace s klienty – koordinace a zajišťování požadavků, řešení případných stížností
- Pravidelný reporting
- Podílení se na marketingových kampaních
- Odpovědnost za přípravu podkladů pro včasnou a správnou fakturaci klientům
- Administrátorské činnosti
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Znalost práce na PC (MS Office)
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, profesionální vystupování
- Aktivní přístup, spolehlivost, schopnost se učit nové věci, komunikativnost
- Komunikativní znalost AJ – výhoda, ale není podmínka
Nabízíme:
- Atraktivní pracoviště v moderních prostorech na Praze 4
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Nadstandardní benefity v oblasti zdravotní péče a relaxace i pro rodinné příslušníky
- penzijní připojištění, stravenky, Multisport karta a další benefity
- Týden dovolené navíc, možnost flexibilní pracovní doby
- Prostor pro osobní i profesní růst
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Zaměstnání na plný pracovní úvazek
- Nástup ihned